Při stanovení odměny za mojí práci vycházím z konkrétních podmínek firmy. Vždy je nutné zohlednit, kolik dokladů se bude měsíčně zaúčtovávat, zda účetnictví povedu u Vás ve firmě či mojí kanceláři, jaká je složitost účetních případů, způsob předávání dokladů, jestli půjde o obchodní případy ve styku se zahraničím apod. Pro dlouhodobou spolupráci je možné rovněž stanovit dohodou měsíční paušál. Vždy však záleží na dohodě a individuálních podmínkách, proto mě neváhejte kontaktovat.
Orientační ceník
(Ceník je pouze orientační a obsahuje pouze základní úkony. Vždy je nutné vycházet z konkrétních podmínek klienta.)
Zpracování mezd:
Počet zaměstnanců | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 100 |
Cena | 1550 Kč | 3000 Kč | 4500 Kč | 6000 Kč | 7500 Kč | 15000 Kč |
Zpracování daňové evidence:
jeden účetní zápis | 13,- Kč |
jeden DHNIM, HNIM | 10,- Kč |
položka na skladě, založení karty | 10,- Kč |
netypický doklad (zahr. fa, zahr. platby, zápočet) | 20,- Kč |
jednání, zastupování na úřadech | 100,- Kč / hod. |
poradenství | 250,- Kč / hod. |
Zpracování účetnictví:
jeden účetní zápis | 15,- Kč |
jeden DHNIM, HNIM | 12,- Kč |
položka na skladě, založení karty | 12,- Kč |
netypický doklad (zahr. fa, zahr. platby, zápočet) | 20,- Kč |
jednání, zastupování na úřadech | 100,- Kč / hod. |
poradenství | 250,- Kč / hod. |